lauantai, 12. tammikuu 2013

Böö

Ja taas pitkästä aikaa, täällä ollaan ! Luistelu, koulun käynti, piirtely jne. on nyt aikalailla vienyt koko ajan, joten kirjoittelu on jäänyt vähemmälle.No kaikenlaista on nyt ehtuinyt sattua, suurimmaksi osaksi hyvää ja hassun hauskaa.Ajattelimpa sitten tänään ehtiä tulla kirjoittelemaan ja tässä sitä ollaan...Jessica on nyt jossain kaukana, suksinut kuuseen tai jotain, niin on ollut aika tylsää.Silti sitä ollaan yhteyttä tänään pidetty.Kuitenki, nyt ei väsytä ollenkaan, vaikka niin voiskin minusta kuvitella.Jessica varmaan hyppelee päin seiniä kuin päätön kana...No eipä sitä muuta osaiskaan odottaa...*ilkikurinen virne*Niin ja sitte nvielä vähän nimi selvennyksiä.Jessica tottelee nimiä Jeesus, Albert, Erkki, ja ite tottelen nimiä, Ilari Pellervo Hermanni Munkerus " Ilari" sekä Herbert.No ompa tässä nyt susien piirtely yleistynyt, kun yleensä piirtelin enemmän hevosia.*Haukotus...* Sepä onkin sitten kyllä todella kiinnostavaa...No mutta eípä tässä sitten enään mitään, joten heips ! -Ilari (Nea)

keskiviikko, 2. tammikuu 2013

Kouluun :D

Reippaasti ja iloisin mielin käymme kouluun...No ei vaiskaan....Meijän luokalle saapuu sit sellanen koulukuraattori et tosi mukavaa....Joo kai se käy teillekkin jossakin välis selväksi että miksi....No sitä on pakko kohta mennä kouluun...Jessicakin keksii kyllä vielä jotain noloa ja kuitenkin hassunhauskaa c: Sellanen se vaan on.... xD

-Nea

tiistai, 1. tammikuu 2013

Ragetusta

Jessica se kaikkeen pystyy...Ainakin sekoittamaan tietokoneen...
Tässä sitä surfailtiin netissä ja annoin Jessican tehdä taikojaan...Mutta sepä ei ollut kovinkaan fiksu veto...Kone ei suostunut kirjoittamaan enää mitään ja se avasi koko ajan uusia sivuja, sellaisia joista ei edes mitään ymmärtänyt...Ja nytten se tuossa vieressä onnellisena imppaa mun huulikiiltoa.... xD

-Nea

tiistai, 1. tammikuu 2013

Infoa

Tässä sitä ollaan....Eka kirjotus, eikä mitään hajua mitä kirjottais.....No tässä me kaksi kahelia ajateltiin tehä tälläinen blogi, jossa nyt kirjoitellaan melkein kaikesta, mutta eniten niistä arkipäiväisistä asioista, kuten arkisista hankaluuksista, muodista, musiikista, kirjoista ja jopa itsestämme.Jessica leikkii tuossa vieressä jollakin Monster Hight nukella vaikka on jo 13 vuotias iso tyttö.No nukke kyllä kuuluu mun pikkusiskolle, mutta Jessicapa päätti alkaa taas leikkimään tollaisilla pikkuisten leluilla....No kuitenkin...*Haukotus*
Okei ei me kuitenkaan olla ihan Isoja Tyttöjä...Henkinen ikä on ehkä noin 3-4 w...
Mutta eipä tässsä parempaa nimeä blogille keksitty...Onhan sitä tässä jo aika paljon ehitty pelleillä kun Jessicakin meinas kielaroida joulupukki koristeen kanssa mutta sellanenhan se on...*Kumpikin nauraa* Joo no mutta eipä tässä kyllä nyt mitään enempää keksi niin moikka !

-Nea ja Jessica